A tanfolyamról
- A képzést - visszavonásig - kizárólag interaktív online formában tartjuk.
- A tanfolyami díj tartalmazza a vizsga díját is.
-
A vizsgát távolról felügyelt, online formában, angol nyelven lehet letenni.
A tanfolyam kiegészítő célja (a két napos alaptanfolyamhoz képest), hogy:
• ismertesse azokat a további jógyakorlatokat (practice-eket), amelyek nem, vagy csak áttekintően lettek tárgyalva a 2. napon, ugyanakkor alapvető fontosságúak az ITIL alkalmazásához
A tanfolyam 3 napban rövid, interaktív előadásokon és kreatív feladatokon keresztül, valamint az éles vizsgát modellező házi feladatokkal kiegészítve adja át a szakemberek számára az ITIL alkalmazásához szükséges alapvető ismereteket, és készít fel a kapcsolódó vizsgára.
Kiknek ajánljuk?
Az ITIL®4 alaptanfolyamot mindenkinek ajánljuk, aki munkaköréből fakadóan részt vesz az IT-szolgáltatásmenedzsment tetszőleges területének fejlesztésében és működtetésében, illetve az ITIL alkalmazásában.
Az alaptanfolyam az első lépést jelenti a szolgáltatásmenedzsment továbbfejlesztésével foglalkozó szakemberek, és az abban érdekelt vezetők számára ahhoz, hogy megfelelő hozzáállást és szemléletet tudjanak kialakítani.
Az alaptanfolyamon megszerezhető tudás azért hasznosítható jól a fejlesztők és üzemeltetők számára, mert teljeskörű rendszerszemléletet vezet be a termékek kivitelezése és a szolgáltatások nyújtása során.
A három napos képzést azoknak ajánljuk
• akik a két napos alaptanfolyamnál ajánlottakhoz képest az ITIL bevezetésében már jelentősebb előrehaladást értek el
• akik frissíteni szeretnék ITIL-lel kapcsolatos ismereteiket, erősíteni az értékszemléletüket, valamint az ügyfél- és minőségorientáltságot
A biztosított tananyag
• kétnyelvű (angol-magyar) tanfolyami anyag – elektronikus formában
• szakkifejezés-gyűjtemény – elektronikus formában
Az elektronikus tananyagot költségmentesen biztosítjuk, de igény esetén fekete-fehér nyomtatott verzióban is odaadjuk. Ennek ára 850,- Ft + ÁFA/db. Ez az ár tartalmazza a belföldi, normál postázás díját is.
Kérjük, hogy a nyomtatási igényt és a postázási címet a megrendeléssel együtt jelezzék.
A költséget a tanfolyam árával együtt, ugyanazon a számlán, de külön soron fogjuk kiszámlázni.
Az ITIL®4 FND tanfolyam után letehető/leteendő vizsgáról a következőket érdemes tudni:
A tanfolyam ára tartalmazza a távolról felügyelt, online, angol nyelvű vizsga díját is.
Lehetőség van egy úgynevezett TAKE2 pótvizsga opciót is megrendelni 18.000 Ft+áfa felár ellenében a tanfolyam megrendelésekor. Ez az első esetleges sikertelen vizsga esetére plusz 1 pótvizsga lehetőséget biztosít a vizsgázó számára, azonban nem visszatéríthető, ha elsőre sikerül a vizsga.
• időtartam: 60 perc (+15 perc nem angol anyanyelvűeknek)
•kérdések száma: 40, a vizsga közben semmilyen anyag, segédeszköz nem használható
• értékelés: minden jó válasz 1 pontot ér, azaz max. 40 pont szerezhető; rossz válasz után nincs levonás
• sikeresség: legalább 60%, azaz legalább 26 pont a 40-ből
A sikeres alapvizsga által biztosított minősítés (certificate) előfeltétele a haladó tanfolyamokon való részvételnek.
A vizsgakérdéseket mindkét esetben az AXELOS vizsgaközpont-partnere, a PeopleCert biztosítja.
A tanfolyamhoz vizsgagaranciát adunk, amelynek keretében a kapcsolódó vizsga sikertelensége esetén térítésmentesen személyi felkészítő konzultációt és/vagy ismételt tanfolyami részvételi lehetőséget biztosítunk. Csak a vizsga díját kell újra kifizetni.
Tematika
Az első két nap tematikája megegyezik az ITIL®4 FND tanfolyam tematikájával
3. nap: kiegészítés az ITIL®4 által javasolt alapvető jógyakorlatokkal (részletesebben kifejtve)
• Általános jellegű jógyakorlatok
• Kapcsolatmenedzsment
• Szállítómenedzsment
• Információbiztonság-menedzsment
• Ismeretmenedzsment
• Portfóliómenedzsment
• Szolgáltatási pénzügyi menedzsment
• Szolgáltatásjellegű jógyakorlatok
• Megfigyelés és eseménymenedzsment
• IT-eszközmenedzsment
• Szolgáltatáskonfiguráció-menedzsment
• Kiadásmenedzsment
• Szolgáltatáskatalógus-menedzsment
• Rendelkezésreállás-menedzsment
• Kapacitás- és teljesítménymenedzsment
• Szolgáltatásfolytonosság-menedzsment
• Szolgáltatásbevizsgálás és -tesztelés
• Technikai jellegű jógyakorlatok
• Üzembeállítás-menedzsment