MS minősítéseket érintő változások 2023.07-01-től!

ITIL®4 nemzetközileg akkreditált tanfolyamok (alap, haladó)

ITIL® nemzetközileg elismert tanfolyamok (alap és haladó) 

MIÉRT FONTOS A SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT?
A mindennapi életünk és munkával töltött tevékenységünk ma már szinte elképzelhetetlen különböző szoftverek közvetlen vagy közvetett használata nélkül.
E szoftverek fejlesztése, megbízható és garantált működtetése, valamint működőképességének biztosítása jellemzően távolról – nagy megbízhatóságú hálózatokon keresztül működő távoli adatközpontokból, ún. „felhők”-ből – történik. A magas fokú automatizáltság mellett azonban mindez nem lenne lehetséges megfelelő emberi felügyelet és kreativitás, valamint partneri együttműködés és támogatás nélkül.
A szolgáltatásmenedzsment azért kulcsfontosságú, mert ez biztosítja a szolgáltatások és az ezekhez szükséges (technikai, szervezeti, partneri és folyamatjellegű) erőforrások integrált, értékorientált és hatékony megszervezését.

MIÉRT ITIL®?
Az ITIL® mögött az IT-szolgáltatásmenedzsment globálisan elterjedt „best practice”-ei, azaz bevált gyakorlatai állnak, melyek nemcsak a szolgáltató, hanem a szolgáltatásokat igénybe vevő szervezetek számára is nélkülözhetetlen ismereteket és tapasztalatokat jelentenek.
Az ITIL® ezen bevált gyakorlatok közvetítésére és megosztására.

Az ITIL®4 a korábbi változat ( v3 ) által ajánlott IT szolgáltatásmenedzsment számos lényegi elemét megőrizve korszerűsíti az ITIL®-t a már bevált ITSM-képesség legtöbbjének újraértelmezésével is. Az ügyfélélmény, az értékfolyamok és a digitális átalakulás tágabb kontextusának képességei mellett már olyan, új munkamódszerek befogadását is támogatja, mint a Lean, az Agile és a DevOps.

A TANFOLYAMI KÍNÁLATUNKRÓL

Az ügyfelek igényeire szabva az ITIL®4 Foundation megismerését cégünk 2, 3 és 4 napos változattal támogatja:

1-2. nap: az ITIL®4 alapszintű ismertetése; a sikeres ITIL®4 alapvizsgához szükséges képességek átadása - 2 napos tanf. - ITILFND
3. nap: a sikeres vizsga érdekében a házi feladatok, gyakorló és vizsgafeladatok gyakorlása és megbeszélése, az alap ITIL® jógyakorlatok mélyebb megismerése - 3 napos tanf. - ITILFND+ 
4. nap: a sikeres vizsga érdekében a további ITIL jógyakorlatok fogalmainak mélyebb megismerése, gyakorlás - 4 napos tanf. - ITILFND*

További részleteket az alaptanfolyam három verziójának leírásaiban találnak.

A sikeres ITIL®4 alapvizsga ( Foundation) után az alábbi ITIL® haladó tanfolyamaink közül választhat a 2023-as évben is.

Kód
Tanfolyam
Idő
Nettó ár/fő + ÁFA
jún.
júl.
aug.
szept.
okt.
Kód:
ITIL-DITS
Idő:
5 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
550 000
499 900 Ft
jún.:
19
júl.:
-
aug.:
-
szept.:
-
okt.:
02
Kód:
ITIL-DSV
Idő:
4 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
475 000
435 000 Ft
jún.:
-
júl.:
-
aug.:
-
szept.:
11
okt.:
-
Kód:
ITIL-HVIT
Idő:
4 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
475 000
435 000 Ft
jún.:
-
júl.:
-
aug.:
-
szept.:
18
okt.:
-
Kód:
ITIL-CDS
Idő:
4 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
475 000
435 000 Ft
jún.:
05
júl.:
-
aug.:
-
szept.:
25
okt.:
-
Kód:
ITIL-DPI
Idő:
3 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
400 000
365 000 Ft
jún.:
12
júl.:
-
aug.:
-
szept.:
-
okt.:
09
Kód:
ITILFND*
Idő:
4 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
459 000
409 000 Ft
jún.:
05
júl.:
24
aug.:
28
szept.:
18
okt.:
16
Kód:
ITILFND+
Idő:
3 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
389 000
359 000 Ft
jún.:
05
júl.:
24
aug.:
28
szept.:
18
okt.:
16
Kód:
ITILFND
Idő:
2 nap
Nettó ár/fő + ÁFA:
319 000
289 000 Ft
jún.:
05
júl.:
24
aug.:
28
szept.:
18
okt.:
16