A listában szereplő képzéseink „szabad szolgáltatásként folytatott” áfás képzések.
Az árak tájékoztató jellegűek, min. 6-8 fős csoportok indulása esetén érvényesek. Kérjük konkrét igény esetén kérjen árajánlatot emailen!
A következő célcsoportok speciális igényei szerint:
A következő helyszíneken és formában:
A listában szereplő képzéseink „szabad szolgáltatásként folytatott” áfás képzések.
Engedélyezett képzéseink listája itt található.
ITIL®4 nemzetközileg elismert tanfolyamok (alap és haladó)
MIÉRT FONTOS A SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT?
A mindennapi életünk és munkával töltött tevékenységünk ma már szinte elképzelhetetlen különböző szoftverek közvetlen vagy közvetett használata nélkül.
E szoftverek fejlesztése, megbízható és garantált működtetése, valamint működőképességének biztosítása jellemzően távolról – nagy megbízhatóságú hálózatokon keresztül működő távoli adatközpontokból, ún. „felhők”-ből – történik. A magas fokú automatizáltság mellett azonban mindez nem lenne lehetséges megfelelő emberi felügyelet és kreativitás, valamint partneri együttműködés és támogatás nélkül.
A szolgáltatásmenedzsment azért kulcsfontosságú, mert ez biztosítja a szolgáltatások és az ezekhez szükséges (technikai, szervezeti, partneri és folyamatjellegű) erőforrások integrált, értékorientált és hatékony megszervezését.
MIÉRT ITIL?
Az ITIL mögött az IT-szolgáltatásmenedzsment globálisan elterjedt „best practice”-ei, azaz bevált gyakorlatai állnak, melyek nemcsak a szolgáltató, hanem a szolgáltatásokat igénybe vevő szervezetek számára is nélkülözhetetlen ismereteket és tapasztalatokat jelentenek.
Az ITIL ezen bevált gyakorlatok közvetítésére és megosztására fókuszál.
Az ITIL®4 a korábbi változat ( v3 ) által ajánlott IT szolgáltatásmenedzsment számos lényegi elemét megőrizve korszerűsíti az ITIL-t a már bevált ITSM-képesség legtöbbjének újraértelmezésével. Az ügyfélélmény, az értékfolyamok és a digitális átalakulás tágabb kontextusának képességei mellett már olyan új munkamódszerek befogadását is támogatja, mint a Lean, az Agile és a DevOps. Az ITIL®4 az együttműködés, a fokozatosság, az ésszerű automatizálás, az újrahasznosítás és a rendszerben gondolkodás fontosságát hangsúlyozza, miközben teljes körű, skálázható működési modellt kínál technológiára épülő termékek és szolgáltatások kivitelezésére és üzemeltetésére.
A TANFOLYAMI KÍNÁLATUNKRÓL
Az ügyfelek igényeire szabva az ITIL®4 Foundation megismerését cégünk 2, 3 és 4 napos változattal támogatja:
1-2. nap: az ITIL®4 alapszintű ismertetése; a sikeres ITIL®4 alapvizsgához szükséges képességek átadása - 2 napos tanf. - ITILFND
3. nap: a sikeres vizsga érdekében a házi feladatok, gyakorló és vizsgafeladatok gyakorlása és megbeszélése, az alap ITIL jógyakorlatok mélyebb megismerése - 3 napos tanf. - ITILFND+
4. nap: a sikeres vizsga érdekében a további ITIL jógyakorlatok fogalmainak mélyebb megismerése, gyakorlás - 4 napos tanf. - ITILFND*
További részleteket az alaptanfolyam három verziójának leírásaiban találnak.
A sikeres ITIL®4 alapvizsga ( Foundation) után az alábbi ITIL® haladó tanfolyamaink közül választhat a 2023-as évben is.
A képzéseket a kis számú érdeklődés miatt igény szerint hirdetjük meg. Érdemes az 1-2 fős érdeklődést is jelezni e-mailen vagy telefonon, mert az itt szereplő képzéseket 1-2 fő jelentkezése esetén is el tudjuk vállalni.
JELENLEG AZ AGILIS TRÉNINGEK ONLINE FORMÁBAN INDULNAK. Az árak és az ütemezés eltérő lehet az egyes időpontokban. Kérdéseikkel kérjük, forduljanak munkatársunkhoz!
Az itt felsorolt agilis tréningeket oktatási partnereinkkel együttműködve szervezzük.
A tréningek közül a "certified" elnevezésű tréningek esetében hivatalos minősítést lehet szerezni. Az egyes tréningeknél jelöljük, hogy melyeknél elegendő a tréning elvégzése a minősítéshez és melyeknél szükséges ehhez egy sikeres online teszt. A tréningek egymásra épüléséről és a megszerezhető minősítésekről a http://www.scrumalliance.org/certifications/ oldalon található bővebb információ.
Tekintettel arra, hogy - különösen a külföldi előadó által tartott tréningek esetében - a tréningek létszáma korlátozott, érdemes legalább 3-4 héttel a meghirdetett időpont előtt jelentkezni.
Kérjük, vegyék figyelembe, hogy az itt felsorolt tréningekre a lemondási feltételek eltérnek Oktatóközpontunk normál lemondási feltételeitől:
Az ebben a tanfolyami csoportban felsorolt képzésekre az alábbi lemondási feltételek érvényesek:
Cancellation policy for the following agile trainings