IQSOFT - John Brice Oktatóközpont
IQJB részvételi opció

System Center 2012 Service Manager

Tanfolyam célja

Ez az öt napos tanfolyam elméleti és gyakorlati tudást ad a System Center Service Manager 2012 tervezésével, telepítésével és üzemeltetésével kapcsolatban. Ezen kívül a hallgatók megismerik a különböző System Center termékeket, valamint azt is, hogy miképp lehet a Service Manager 2012 ezen termékek központosított adminisztrációs felülete. Megtanulják, hogy miképp lehet beállítani az automatikus kéréskezelési felületeket, felhasználói körökre szabva azt.

A hallgatók megismerik a System Center termékcsalád legmagasabb szintű tagját, mellyel a System Center termékcsalád tagjait lehet összefogott, központosított módon adminisztrálni. A System Center  Service Manager 2012 nem csak ezt a funkciót támogatja, hanem olyan IT üzemeltetési részeket is, mint a döntéshozatal számára összegzett riportok, valamint helpdesk rendszer és önkiszolgáló WEB-es felület Share Point Server technológiára épülve. A hallgatók átfogó képet alkotnak erről az összetett rendszerről. Megtanulják a komponensek egymáshoz kapcsolódási pontjait, azok konfigurálását.

Olyan rendszertervezőknek és rendszeradminisztrátoroknak ajánljuk, akik mér ismerik a System Center termékcsalád tagjait, amit a Service Manager 2012 segítségével lehet konfigurálni. A System Center termékcsalád ismerete elengedhetetlen feltétel.

Tematika
  • Module 1: Introduction to System Center 2012 Service Manager
  • Module 2: Overview of ITIL and MOF
  • Module 3: Design and Deployment Considerations for Service Manager 2012
  • Module 4: Installing and Configuring Service Manager 2012
  • Module 5: Managing Service Manager 2012 Security
  • Module 6: Extending Service Manager 2012 with Connectors
  • Module 7: Incident Management
  • Module 8: Change Management and Activity Management
  • Module 9: Release Management
  • Module 10: Service Level Management
  • Module 11: Using the Self-Service Portal
  • Module 12: Managing the Data Warehouse and Reporting
  • Module 13: Orchestrator 2012 and Service Manager 2012 Integration
  • Module 14: System Center 2012 Service Pack 1
  • Module 15: System Center 2012 Integration
Előfeltételek
  • Windows alapú számítógépek alapszintű ismerete, telepítés és hibakeresés
  • Windows 2008R2 mély ismerete
  • Hálózat alapok, DNS szerver és TCP/IP alapismeretek
  • Címtár és csoportos házirendek alapvető ismerete
  • Information Technology Infrastructure Library (ITIL) és Microsoft Operations Framework (MOF) ismeretek
  • PowerShell és SQL Server Reporting Services ismerete

Kapcsolódó tanfolyamok