IQJB részvételi opció 2019

ITIL 4 egyszerűsített alaptanfolyam (4FB – ITIL 4 Foundation Basic):

4FB
2 nap
129 000 Ft + ÁFA
tanfolyamkezdési időpontok:
Jelentkezem!
oktatók:

A tanfolyam célja

A tanfolyam két napban rövid, interaktív előadásokon és kreatív feladatokon keresztül, valamint az éles vizsgát modellező házi feladatokkal kiegészítve adja át az ITIL alkalmazásával foglalkozó szakemberek számára a legkorszerűbb ismereteket.
Minden részvevő egy közel 400 oldalas, kétnyelvű tanfolyami anyagot és szakkifejezés-gyűjteményt kap, amelyeket a tanfolyam során elektronikus formában is hozzáférhetővé teszünk. Emellett a tanfolyamhoz vizsgagaranciát adunk, amelynek keretében a kapcsolódó vizsga sikertelensége esetén térítésmentesen személyi felkészítő konzultációt és/vagy ismételt tanfolyami részvételi lehetőséget biztosítunk.

Az ITIL 4 egyszerűsített alaptanfolyam célja, hogy:
• ismertesse azokat a javasolt legfontosabb képességeket, amelyek elengedhetetlenek az ITIL 4 alapvizsga letételéhez;
• támogassa az ITIL 4 alapvizsgára való felkészülést;
• meggyőzze a részvevőket, hogy az ITIL 4 ajánlásainak követése és alkalmazása már ma is hasznos és előnyös a szolgáltató szervezetek számára, ugyanakkor a jövőben elengedhetetlen lesz a korszerű és sikeres szolgáltatói tevékenységhez

Az ITIL 4 egyszerűsített alaptanfolyam felkészít egy (jelenleg hivatalosan csak) angol nyelven letehető vizsgára a PeopleCert vizsgaközponton keresztül, melynek díja: 79.000 HUF + áfa. A vizsgán semmilyen segédeszközt sem lehet használni.
A vizsga 60 perces (+15 perc nem angol anya- és munkanyelvűeknek), és 40 egyszerű, egyenként 1 pontot érő kérdésből áll.
A sikeres vizsgához 65%-os vizsgaered¬mény (26 pont) szükséges.

Kiknek ajánljuk:
Az ITIL 4 egyszerűsített alapképzést mindenkinek ajánljuk, aki valamilyen munkakörben részt vesz az ITIL alkalmazásában és/vagy az IT-szolgáltatásmenedzsment tetszőleges területének fejlesztésében.
Az első lépést jelenti a szolgáltatásmenedzsment továbbfejlesztésével foglalkozó szakemberek, és az abban érdekelt vezetők számára, hogy megfelelő hozzáállást és szemléletet tudjanak kialakítani.
Jól hasznosítható mind a fejlesztők, mind az üzemeltetők számára azzal, hogy teljes körű rendszer-szem¬¬léletre he¬lye¬zi a hangsúlyt a termékek és szolgáltatások kivitelezésénél és nyújtásánál.

Tematika

1. nap
Bevezetés

Az ITIL 4 minősítési rendszere
ITIL 4 alapvizsga
Az igény a szolgáltatásmenedzsmentre
Az ITIL fejlődése
A szolgáltatásmenedzsment alapfogalmai
Az érték jelentése és keletkezése
Szervezetek: szolgáltató és igénybevevő
Szolgáltatások és termékek, a szolgáltatáskínálat összetevői
Szolgáltatáskapcsolatok
Eredmények, költségek, kockázatok
Hasznosság és garancia
Az ITIL alapfogalmai
A szolgáltatásmenedzsment négy dimenziója
• szervezetek és emberek
• információ és technológia
• partnerek és szállítók
• értékfolyamok és folyamatok
• külső tényezők
A szolgáltatás értékképzési rendszere
• lehetőség és igény
• vezérelvek és rendszeres továbbfejlesztés
• igazgatás és menedzsmentképességek
• szolgáltatási értéklánc
Szolgáltatási értéklánc
Az értéklánc és a képességek kapcsolata
Az értéklánc tevékenységei
• tervezés
• továbbfejlesztés
• egyeztetés
• megtervezés és átadás
• beszerzés/előállítás
• nyújtás és támogatás
Bemenetek és kimenetek
Az értéklánc bejárása: az értékfolyam
Összefoglalás és ismétlés

2. nap:
Vezérelvek

A vezérelvek alkalmazása
1. Összpontosíts az értékre
2. Kezd ott, ahol vagy
3. Haladj lépésenként építve a visszajelzésre
4. Működj együtt és biztosíts láthatóságot
5. Foglalkozz minden tényezővel
6. Törekedj egyszerűségre és légy gyakorlatias
7. Optimalizálj és automatizálj
A vezérelvek kölcsönhatása
Szervezetigazgatás
Bevezetés az ITIL 4 által javasolt képességekbe
Általános menedzsmentképességek
1. Rendszeres továbbfejlesztés (részletesen)
2. Kapcsolatmenedzsment (áttekintően)
3. Szállítómenedzsment (áttekintően)
4. Információbiztonság-menedzsment (áttekintően)
Szolgáltatási menedzsmentképességek
1. Ügyfélszolgálat (részletesen)
2. Szolgáltatáskérés-menedzsment (részletesen)
3. Incidensmenedzsment (részletesen)
4. Problémamenedzsment (részletesen)
5. Változásfelügyelet (részletesen)
6. Szolgáltatásszint-menedzsment (részletesen)
7. Megfigyelés és eseménymenedzsment (áttekintően)
8. IT-eszközmenedzsment (áttekintően)
9. Szolgáltatáskonfiguráció-menedzsment (áttekintően)
10. Kiadásmenedzsment (áttekintően)
Technológiai menedzsmentképességek
1. Üzembeállítás-menedzsment (áttekintően)
Összefoglalás és ismétlés

Kinek ajánljuk

Előfeltételek

Nincs előfeltétel.

Kapcsolódó tanfolyamok



Ajánlja másoknak is!