ONLINE képzési megoldások

Informatikai Szolgáltatásirányítási Belső Auditor képzés

ISZO
2 nap
97 000 Ft + ÁFA
tanfolyamkezdési időpontok:
Jelentkezem!
oktatók:

A tanfolyam célja

A résztvevők készséget szereznek egy szolgáltató szervezet ISO/IEC 20000-1:2018 szabvány alapján történő auditálására való felkészítésben és a dokumentációs rendszer, valamint a dokumentált informáci• 1. nap:
• Az ISO/IEC 20000-es szabványcsalád
•  Az új ISO/IEC 20000-1:2018 szabvány követelményei
•  Szervezeti követelmények, a szolgáltató szervezet külső-belső tényezői, érdekelt felek azonosítása
•  Kockázatelemzés a szolgáltató vállalatoknál – szervezeti szinten
•  Erőforrások biztosítása, kompetenciák, tudásmenedzsment
•  Szolgáltatási folyamatok ismertetése (pl.: incidensmenedzsment, változásmenedzsment, kiadásmenedzsment, problémamenedzsment, folytonosság)
•  Szállítók kezelése, szolgáltatásban bevont felek felügyelete
•  Szolgáltatás-portfólió, katalógus, SLA/OLA kapcsolatok
•  Szolgáltatások, menedzsment rendszer mérése, értékelése, riportálása
•  Folyamatos fejlesztés, nem megfelelőségek kezelése
• 2. nap:
• Az auditálás alapfogalmai
•  Az auditálás célja, alapfogalmai, fajtái
•  Az auditorokkal szemben támasztott követelmények
•  Az igazolhatóság jelentősége
•  A helyesbítési folyamat lényege
•  A tanúsítás folyamata
•  A tanúsítás lépései, belső audit megszervezése
•  Felkészülés auditra
•  Auditterv, audit program
•  Az audit indítása
•  Gyakorlat: Nyitóértekezlet lebonyolítása
•  Összefoglalásók kialakításában. A képzés szól még a megrendelői oldal képviselőinek is annak érdekében, hogy a beszállítóik teljesítményét kézben tudják tartani.

Tematika

1. nap:

 

  • Az ISO/IEC 20000-es szabványcsalád
  • Az új ISO/IEC 20000-1:2018 szabvány követelményei
  • Szervezeti követelmények, a szolgáltató szervezet külső-belső tényezői, érdekelt felek azonosítása
  • Kockázatelemzés a szolgáltató vállalatoknál – szervezeti szinten
  • Erőforrások biztosítása, kompetenciák, tudásmenedzsment
  • Szolgáltatási folyamatok ismertetése (pl.: incidensmenedzsment, változásmenedzsment, kiadásmenedzsment, problémamenedzsment, folytonosság)
  • Szállítók kezelése, szolgáltatásban bevont felek felügyelete
  • Szolgáltatás-portfólió, katalógus, SLA/OLA kapcsolatok
  • Szolgáltatások, menedzsment rendszer mérése, értékelése, riportálása
  • Folyamatos fejlesztés, nem megfelelőségek kezelése


2. nap:

 

  • Az auditálás alapfogalmai
  • Az auditálás célja, alapfogalmai, fajtái
  • Az auditorokkal szemben támasztott követelmények
  • Az igazolhatóság jelentősége
  • A helyesbítési folyamat lényege
  • A tanúsítás folyamata
  • A tanúsítás lépései, belső audit megszervezése
  • Felkészülés auditra
  • Auditterv, audit program
  • Az audit indítása
  • Gyakorlat: Nyitóértekezlet lebonyolítása
  • Összefoglalás

Kinek ajánljuk

Kapcsolódó tanfolyamok



Ajánlja másoknak is!