IQSOFT - John Brice Oktatóközpont
IT Leadership Development Program - ITLDP

Microsoft SharePoint képzés kulcsfelhasználók részére

Tanfolyam célja

A Microsoft legújabb generációs eszközeinek bemutatása, melyet a közepes és nagyvállalatok, szervezetek részére készített az „Information Management” megoldások támogatásához. A bemutatásra kerülő eszközök meglepően kézenfekvő, és igen komplex lehetőségeket kínálnak a hallgatóknak, melyek a mai modern Felhő technológiára támaszkodnak. A bemutatásra kerülő, Microsoft által kínált eszközök könnyen használható, látványos és funkcionalitásban igen sokrétű újdonságokat tartalmaznak. A tanfolyam segítséget nyújt az információs portálokat tervező szakembereknek, hogy képesek legyenek kihasználni, felhasználni az új lehetőségeket, megoldásokat.

Ez a két napos alapozó jellegű tanfolyam bemutatja a Microsoft SharePoint alapokra tervezett eszközeit, illetve megismertet a fő komponensek használatával és konfigurálásával is. A tananyag felöleli a kapcsolatokat, a publikálási megoldásokat, a portál építéséhez használatos eszközök számos elméleti és gyakorlati újdonságát egy testreszabott laborkörnyezetben.

Tematika

1. modul: A SharePoint 2013 bemutatása
Minden fontos kérdésre választ kapunk, hogy mire, és hogyan van szükségünk, miközben használjuk SharePoint 2013 új és izgalmas szolgáltatásait, funkcióit.

  • Újdonságok a SharePoint 2013-ban
  • Felhasználói (végfelhasználói) megoldás
  • Mi is az a SharePoint?
  • Miért pont a SharePoint?

2. modul: Csoportmunka
Ebben a modulban áttekintjük a SharePoint weboldal alapeszközeit. Összehasonlítjuk a webhely sablonjait, és azok tartalmi felépítését az alapján, hogy mikor melyik használatos (ajánlatos) egy cég vagy szervezet életében.

  • Felhasználói felület (UI) áttekintése, újdonságai
  • Weblap létrehozása
  • Mi is az a Ribbon?
  • Wiki megoldások

3. modul: Listák
Egy végfelhasználó szemszögéből tekintjük át a listákat. Megnézzük a SharePoint 2013 új listáit, és átnézzük, hogy a régi listákban milyen funkciók változtak.

  • SharePoint 2013 megoldások (wsp)
  • Listák

4. modul: Listák kezelése
Az előző modulban áttekintett Listák eszközeit, beállítási lehetőségeit vesszük végig.

  • „Multi-Document” feltöltés
  • A „Document Sets” bekapcsolása
  • Érvényesítési műveletek
  • Tartalom rangsorolás
  • Célközösségek
  • Elemek időzített kezelése

5. modul: Jogosultságok
Ebben a modulban átnézzük a SharePoint jogosultságait. A SharePoint csoportok szemszögéből tekintjük át a jogosultsági beállításokat, az öröklődéseket, és az alapjogok testreszabását.

  • A SharePoint jogosultságok
  • A „Permission Finder” használata

6. modul: SharePoint Server Webhely definíciói

  • A SharePoint Server webhely Enterprise definícióinak áttekintése.
  • Csoportmunka webhely készítés
  • A „Publishing Portal” használata
  • A „Records Center” használata
  • A „Search Center” használata
  • A „Business Intelligence Center” használata

7. modul: Office integráció
Ebben a modulban átnézzük, hogy SharePoint és Office hogyan kapcsolódnak össze.

  • Office integráció
  • OneDrive Pro integráció
  • Naptár kapcsolatok (two-way update, roll-up view)
  • Feladatok használata
  • Címlista használata
  • A OneNote használata

8. modul: Saját hely
A SharePoint Server „Saját hely” szolgáltatásának megismerése.

  • Saját hely áttekintése
  • Mi is az a közösségi munkafelület?
  • Saját hely készítése
  • Saját profilom
  • Munkatársak
  • Munkatársak – „Tracking Changes”
  • Felhasználók, csoporttagok keresése
  • Dokumentumok
  • Saját „Blog” használata
     
Kinek ajánljuk

Kapcsolódó tanfolyamok